Leżaki reklamowe to bardzo interesujące narzędzie marketingowe, a jednocześnie umożliwiające budowanie zaawansowanych więzi w grupie docelowej. W jaki sposób podejść prawidłowo do wyboru producenta leżaków, na co zwrócić uwagę przed wyborem konkretnego rozwiązania, jakimi cechami leżaków się kierować przy organizacji kontaktu promocyjnego? Poniżej znajdziesz kilka praktycznych wskazówek.
W czym może pomóc leżak reklamowy, jeżeli chodzi o promocję działalności gospodarczej?
Leżaki reklamowe z eksponowanym mocniej nadrukiem wyróżniają się od razu w otoczeniu i to też narzędzie praktyczne, ponieważ klient może na leżaku zwyczajnie przysiąść, sprawdzić produkt, porozmawiać z konsultantem w bardziej nieformalnej atmosferze. Leżaki marketingowe pojawiają się coraz częściej na branżowych targach i pasują do sektora gastronomicznego, na prezent dla bliskich, do niektórych obiektów wypoczynkowych i noclegowych.
Jak wytypować optymalnego producenta leżaków z nadrukiem i na co zwrócić uwagę?
Na rynku pojawiają się leżaki klasyczne z nadrukiem umieszczonym centralnie, leżaki z wygodnym podparciem, ale nieco droższe od standardowych, leżaki w wersji mini lub z wymiennym materiałem dla zainteresowanych maksymalizacją jakości. Producent leżaków z nadrukiem, który umożliwia złożenie zamówienia na zróżnicowany asortyment, wygrywa zdecydowanie walkę konkurencyjną. Z drugiej strony warto sprawdzić, jakimi technologiami nadruku na materiale posługuje się producent, czy zapewnia ze swojej strony bezpieczne dostawy, jak obrabia leżak i czy tkanina nie zniczy się po pierwszym sezonie. Na jakość leżaków wpływa naturalnie gwarancja, kolorystyka, szybkość produkcji, usługa zamówienia tylko kilku sztuk testowych. Pamiętaj, że za wstępne konsultacje z producentem leżaków z nadrukiem nic nie płacisz, więc i niczym nie ryzykujesz. To gadżet niezwykle uniwersalny i ułatwiający kreatywne rozbudowanie strategii marketingowej. Sprawdź przed zamówieniem reputację producenta, rodzaje leżaków, kolory tkanin, technologie nadruku. To zdecydowanie najważniejsze pozycje.