Dlaczego puzzle to dobry gadżet reklamowy?

Wydawca | 8 sierpnia 2019 | Komentarze: 0

Są jedną z najstarszych rozrywek na świecie, znaną wszystkim – zarówno małym jak i dużym. Puzzle – nie ma osoby, która by ich nie układała lub nie wiedziała co się z nimi robi! Czy jednak puzzle to wciąż tylko zabawka i sposób spędzania wolnego czasu? Kiedy wykorzystać je inaczej, np. jako gadżet reklamowy? 

Wiele rodzajów puzzli rodzi nowe perspektywy zabawy

W dzisiejszych czasach wybór puzzli jest ogromny. Mamy do dyspozycji puzzle drewniane, 3D, piankowe, magnetyczne, przesuwane, tradycyjne czy też takie dostępne online. Mogą różnić się wykonaniem, strukturą, ale także i ilością elementów czy dowolnie przez nas wybranym nadrukiem. Jednak mimo tych różnic oraz nieuchronnego upływu lat jest to ponadczasowa rozrywka, które może łączyć różne pokolenia przy jednym stole – lub w przypadku większych konstrukcji – na podłodze. Coraz częściej jednak puzzle stosowane są jako prezent firmowy. Nic w tym dziwnego, bowiem puzzle z nadrukiem marki nie tracą nic ze swojej użyteczności.  Co jeszcze zyskuje przedsiębiorca?

Puzzle z nadrukiem firmy

Jak już wspomnieliśmy, puzzle stały się popularną formą reklamy wśród firm. Układanki jako gadżety reklamowe, będą przypominały klientowi o firmie nawet w jego domu. To doskonały sposób na zacieśnianie więzi z obecnymi kontrahentami, a także ciekawa opcja na pozyskanie nowych. Puzzle reklamowe z nadrukiem firmy mogą być również dodatkiem do innych gadżetów reklamowych Na rynku znajdziemy obszerny wybór takich przedmiotów: breloczki, długopisy, lniane torby, koszulki poprzez kubki, notatniki czy pendrive’y. Wyliczać można by bez końca, a ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Zalety puzzli z nadrukiem jako formy promocji

Puzzle reklamowe, z dowolnie przez nas wybranym nadrukiem sprawdzą się zarówno jako upominek dla dorosłego, jak i dziecka. Będzie to zdecydowanie prezent praktyczny i  można być w zasadzie pewny, że nie zostanie on odłożony do szafy i zapomniany. Puzzle z reguły przeznaczone są do zabawy, a jak wiadomo rozrywka kojarzy się zawsze dobrze, niezależnie od wieku. Układanie puzzli zajmuje sporo czasu, także można mieć pewność, że logo, znak, postać czy hasło reklamowe naszej firmy pozostanie na dłużej w pamięci potencjalnego klienta. Poprzez różnorodność w świecie puzzli, mogą pełnić one także funkcję edukacyjną, poprzez łączenie poszczególnych fragmentów w całość.

Przede wszystkim reklama firmy!

Nie możemy zapominać o najważniejszej zalecie puzzli z nadrukiem, o której wspomnieliśmy na początku – dobrze wykonane puzzle reklamowe z nadrukiem będą wspaniałą wizytówką dla naszej firmy, na długo zostaną w pamięci konsumenta, a przy okazji, umilą mu wspólne popołudnia lub wieczory w gronie najbliższych osób.

Portal superinformator.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy publikowanych przez czytelników. Komentarze niezgodne z polskim prawem będą usuwane. Na naszym portalu każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania. Zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusji.

Napisz komentarz